dinsdag 30 juli 2013

Rustdag

Gisteren heb ik een dag vrij gehad. Daar was ik wel even aan toe. Na een volle week in Beerze, plus de zondag weer in Leeuwarden, wilde ik een dag zonder afspraken. Een dag helemaal niets. Daar knapt een mens van op.
En vandaag dan weer aan de slag. Weer in het gewone ritme. De draad oppakken van alle dag. Weer met de gedachten bezig met de praktijk van deze wereld. Niet dat de ‘gewone wereld’ zoveel beter is dan een dagje vrij.
Maar het is goed om weer bezig te zijn met het ‘normale’.
Stel nou dat je me de keuze geeft, waarbij inkomsten, huisvesting et cetera, geen rol spelen. Zou ik dan kiezen voor mijn ‘gewone’ leven of een leven als evangelist in Beerze? Een gewetensvraag, waar ik hier en nu geen antwoord op zal geven.
Een andere keer misschien.
Eerst maar weer aan het werk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten