woensdag 12 juni 2013

Wat zie je, mensenkind?

Anderhalve week geleden gaf ik via dit blog aan dat mijn derde boek eraan komt! Zaterdag 1 juni schreef ik dat de lezers van mijn blog een promotiemail konden krijgen – als ze aangaven zo’n mail te willen ontvangen.
Inmiddels heeft een aantal lezers aangegeven een mail te willen ontvangen. Dat is goed nieuws. Want dankzij die mailadressen kan ik verder met het proces. Zoveel verder, dat de volgende stappen worden ingezet.
Over tweeëneenhalve week, vrijdag 28 juni, is de grote dag. Dan verschijnt mijn boek. ‘Wat zie je, mensenkind?’ is dan te bestellen via de uitgever, en via de boekhandel. Mijn derde boek is dan een feit.
Wie had dat ooit durven beweren? Dat ik voor mijn dertigste (die magische grens) drie boeken zou hebben geschreven? Ik zou het hebben afgedaan als een utopie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten