maandag 6 augustus 2012

Elly en Rikkert Zuiderveld – Vermoeide reiziger


Ook wel eens het idee dat je vermoeid bent? Dat je even niets aan je hoofd moet hebben, omdat alles teveel is? Dat gevoel heb ik zo af en toe. Je kunt soms bijna depressief worden. Omdat je nog niet klaar bent met je werk. Of omdat je morgen weer gewoon bij de baas moet melden.

Speciaal voor die momenten een lied van Elly en Rikkert Zuiderveld: Vermoeide reiziger.



Vermoeide reiziger

Hier is een herberg

Doe nu je schoenen uit

En rust hier een weinig

Met brood en wijn

Geef ik je weer kracht

Ik ben jouw huis

Ik zal je verwarmen

En onder jou zijn eeuwige armen



Vermoeide strijder

Hier is een schuilplaats

Was nu je voeten

En slaap tot de morgen

Met brood en wijn

Geef ik je weer moed

Ik ben jouw schild

Ik geef je erbarmen

En onder jou zijn eeuwige armen



Ik ben jouw huis

Ik zal je verwarmen

En onder jou zijn eeuwige armen



Vermoeide reiziger...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten